VODIČ ZA ČOS

Kataloški broj

23

Broj bodova 

28 BODOVA

Cena 

2500 dinara

Kompetencija

(K2)

Seminar nastao iz potrebe poboljšanja odnosa između učenika i odnosa učenika i nastavnika u odeljenju. U svakodnevnom radu, nailazimo na informacije o problematičnim ponašanjima učenika srednjih a sve više i osnovih škola, povećanog nasilja i smanjenih rezultata u nastavi. Ovim seminarom pomoći ćemo nastavnicima, učiteljima, vaspitačima, saradnicima i menadžmentu škole da pronađu rešenja za probleme koje nastanu u njihovom radu.

Seminar se izvodi putem interneta, na sistemu za učenje i traje 28 dana. Teme, radionice i zadaci na seminaru koncipirani su tako da učesnik seminara sam određuje dinamiku pohađanja seminara: kad ima vremena i koliko ima. 

Semimar pokriva sve Kompetencije za podršku razvoja ličnosti učenika a prioriteti seminara su:

  • jačanje profesionalnih kapaciteta zaposlenih, naročito u oblasti inovativnih metoda nastave i upravljanja odeljenjem i
  • saradnja sa roditeljima, učenicima, učeničkim parlamentima

Sadržaj seminara:

1. Smernice za rad odeljenjskog starešine:

  • osnovne karakteristike perioda adolescencije,
  • odnos odeljenjskog starešine i odeljenja (pitanje autoriteta),
  • pravna regulativa rada odeljenjskog starešine,
  • “nepisana pravila” za uspešan rad odeljenjskog starešine,
  • instrumenti za rad odeljenjskog starešine.

2. Klima u odeljenju:

  • “snimanje” odnosa – sociometrijska tehnika,
  • uspešna komunikacija, konflikti
  • tolerancija,
  • lista metoda i radionica za kreiranje povoljne klime u odeljenju,
  • radionica: izrada časa u grupi usmerenog na kreiranje povoljne klime u odeljenju.

3. Učenje

  • tehnike uspešnog učenja,
  • organizacija vremena,
  • smisleno učenje,
  • mini lista metoda i radionica,
  • radionica: izrada časa u grupi usmerenog na poboljšanje uspeha u učenju.

4. Problemi u ponašanju učenika:

  • izostajanje sa časova,
  • nasilje u školi,
  • (ne)disciplina na času,
  • “donošenje” ličnih problema u školu,
  • lista metoda i radionica,
  • radionica: izrada časa u grupi za prevazilaženje problema u ponašanju učenika.

5. Rešavanje konkretnih pedagoških situacija:

  • spisak situacija,
  • postupno kreiranje idejnog rešenja kroz interaktivnu igricu u okviru koje je ponuđeno nekoliko alternativnih najčešćih reakcija nastavnika i svaki izbor učesnika je prokomentarisan i praćen prikazom hipotetičkih posledica.

PRIJAVA NA SEMINARE

Sertifikat i završni susret

Seminar se realizuje putem interneta i otvoren je 28 dana.  Nakon realizacije putem interneta, za dodelu sertifikata neophodan je završni susret koji će se realizovati u nekoliko gradova širom Srbije u  februaru 2018. godine. Završni susret će se organizovati u danu kada i ostali završni susreti  OKC seminara, tako da je moguće da u jednom danu prisustvujete završnim susretima svih OKC seminara koje ste pohađali u oktobru, novembru i decembru 2017.  godine i dobijete više sertifikata.

Mesto završnog susreta za prolećni ciklus objavićemo 20 dana pre realizacije završnih susreta. 

Zavrsni_susreti

Autori seminara:

Elena Spasić Mitranović

Brankica Mihajlović Ilić

Sonja Stamenković

Seminari u sledećem terminu
Način prijave na seminare
Način plaćanja kotizacije
Dobijanje sertifikata