Kako da učinite školsku godinu sadržajnijom?

Čitavog života ljudi nešto sakupljaju. Još kao deca krenu sa klikerima, salvetama, albumima sa sličicama fudbalera i tako redom. Onaj ko je imao sreće pa je završio u prosveti i on stalno mora nešto da prikuplja i čuva, a najtipičniji primer tog sakupljanja su bodovi vezani za stručno usavršavanje. U slučaju stručnog usavršavanja u toj jurnjavi za bodovima često zaboravimo i suštinu – da ti bodovi nemaju nikakvu težinu i vrednost ako kroz te bodove nisu stečena neka nova znanja i veštine koje će biti primenjene u nastavi i u radu sa učenicima.

Upravo je ovo princip koji godinama promovišemo kroz OKC seminare – trudimo se da učesnicima pružimo znanja i ideje kako da ta znanja primene u nastavi kako bi nastava bila kreativnija, sadržajnija i originalnija. Takođe, u skladu sa mogućnostima koje imamo, trudimo se da povremeno podržimo određene ideje učesnika seminara koje imaju potencijal da se realizuju u praksi.

U nastavku ovog teksta predstavićemo jedan OKC vremeplov, koji će pokriti period od maja 2021. do aprila 2022. godine. Autor ovog mini – vremeplova je Nevenka Radenković, učiteljica iz Novog Pazara, koja je pohađala seminar “Primena preduzetničkog načina razmišljanja u nastavi” u majskom terminu 2021. godine, a čiji je učenički mini projekat (inače završni zadatak na ovom seminaru) OKC finansijski podržao i pružio pomoć pri realizaciji.

U narednoj elektornskoj knjizi možete pročitati kako se stečeno znanje na jednom neakreditovanom seminaru može uspešno primeniti tokom čitave nastavne godine. Videćete kako učenici trećeg razreda osnovne škole mogu biti “mali preduzetnici”. Učiteljici Nevenki svaka čast, a vi uživajte u ovoj zaista divnoj elektronskoj knjizi 🙂

Da li vam je ovaj tekst bio koristan?

Označite zvezdicom koliko vam je tekst bio koristan?

Prosečna ocena 5 / 5. Do sada ocenilo: 5

Tekst nije ocenjen! Budite prvi koji će ga oceniti.

© 2022 Obrazovno kreativni centar. Proudly powered by Sydney