Vraćanje kotizacije sa seminara

Da li znate da za svaki proizvod ili uslugu možete tražiti povraćaj uplate? To je prema našim zakonima obaveza svakog prodavca. Nebitno je da li kupujete cipele ili hranu, uplaćujete seminar ili idete na putovanje. Tako je i prema uslovima Politike privatnosti OKC-a moguće da dobijete nazad svoju kotizaciju za seminar, ako želite. 

U kojim slučajevima možemo da dobijemo kotizaciju nazad?

Prema našim pravilima, odnosno politici privatnosti, način rešavanja reklamacije je jednostavan. Nakon početka seminara, u prva tri dana možete zatražiti povraćaj kotizacije i mi ćemo Vam to odobriti. 

Da li moram da navedem zašto tražim povraćaj uplate seminara?

Ne. Uopšte nije bitno zašto tražite nazad svoj novac. Razlozi mogu da budu bilo koji … možda ste nezadovoljni seminarom, možda Vam se ne sviđa moderator, možda Vam je iskrslo nešto drugoto nije bitno. Samo ispoštujte pravilo i javite se u prva 3 dana od početka seminara i to je to. 

Da li mogu da zatražim vraćanje kotizacije i nakon prva tri dana?

Možete, ali je pitanje da li ćemo da odobrimo. Dešava se da kolege iz nekih razloga ne mogu da nastave učešće na seminaru i ako nam se jave na vreme mi ćemo vratiti novac ili prebaciti tu uplatu za neki naredni termin, ako to želite.

U kojim slučajevima ne vraćate kotizaciju?

U slučaju da nam se ne javite na vreme mi ne možemo da opravdamo povraćaj kotizacije. Često nam se dešava da učesnik ne pristupi seminaru deset dana, zatim se prijavi, vidi da ne može da stigne da uradi ono što je traženo (ili neće) i onda traži da mu vratimo kotizaciju. To, na žalost, nije moguće. Mi imamo evidenciju prijavljivanja na seminar i ako nam se prvi put javite tek 4-5 dana pred kraj seminara, mi ne možemo da vratimo kotizaciju, jer smo ta sredstva već dalje usmerili na honorare autora i organizaciju seminara. 

Postoji li izuzetak od tog slučaja?

Uvek postoji izuzetak. Veoma retko se dešava da nekom ne odobrimo ponovno pohađanje seminara. Na našim seminarima se retko dešava da učesnici zloupotrebljavaju naš rad, ali ima raznih slučajeva.

Koji su karakteristični slučajevi zloupotrebe pohađanja seminara?

Puno je ”anegdota” sa pokušajem zloupotrebe. Naša administracija rok za plaćanje kotizacije uglavnom postavi nakon 6. ili 21. u mesecu (jer je tada  plata) i puno kolega učestvuje na seminaru, a da nisu platili kotizaciju (to je sasvim OK). Ali, onda nam se uopšte ne javljaju … što takođe nije nešto strašno, jer nakon nekog vremena ih isključimo sa seminara. Ali, imamo slučaj da neke kolege to isto rade 10 termina za redom … i svaki put isto 🙂 

Da li mogu da platim kotizaciju i dobijem materijale sa seminara, a ne sertifikat?

Da, to je moguće. Mi sertifikat izdajemo prema uslovu koji smo akreditovali u ZUOVu. I zbog toga moraju da se ispoštuju ta pravila. Ali, ako neko neće sertifikat, već je tu zbog sadržaja i znanja, on može da učestvuje i njemu sadržaji ostaju i nakon završetka seminara, tako da ih može koristiti u svom radu i dalje. 

Da li vam je ovaj tekst bio koristan?

Označite zvezdicom koliko vam je tekst bio koristan?

Prosečna ocena 4.9 / 5. Do sada ocenilo: 7

Tekst nije ocenjen! Budite prvi koji će ga oceniti.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *