Digitalni marketing u obrazovno vaspitnoj ustanovi
Kome je seminar namenjen?
Seminar je namenjen svima koji žele da nauče osnove promocije preko rezličitih digitalnih komunikacionih kanala.
Ciljna grupa:
- nastavnik razredne nastave
- nastavnik predmetne nastave – osnovna škola
- nastavnik predmetne nastave – gimnazija
- nastavnik opšteobrazovnih predmeta – srednja stručna škola
- nastavnik stručnih predmeta – srednja stručna škola
- nastavnik opšteobrazovnih predmeta – u srednjoj umetničkoj školi (muzičke, baletske, likovne)
- nastavnik stručnog predmeta u osnovnoj/srednjoj umetničkoj školi (muzičke, baletske, likovne)
- nastavnik izbornih i fakultativnih programa/predmeta
- vaspitač u predškolskoj ustanovi
- stručni saradnik u predškolskoj ustanovi
- stručni saradnik u školi
- direktor/pomoćnik direktora
Kompetencije koje seminar razvija:
- N4 – kompetencije nastavnika za komunikaciju i saradnju
- V2 – kompetencije vaspitača za razvijanje saradnje i zajednice učenja
- SSPU1 – kompetencije stručnih saradnika u PU za strateško (razvojno) planiranje i praćenje prakse predškolske ustanove
- D5 – kompetencije direktora za razvoj saradnje sa roditeljima/starateljima, organom upravljanja, reprezentativnim sindikatom i širom zajednicom
- SSDU1 – nisu objavljeni standardi kompetencija
Potrebna predznanja za ovaj seminar
Za ovaj seminar nije potrebno nikakvo predznanje, osim poznavanja osnovnog rada na računaru. Sve što je potrebno jeste želja da se otkriju tajne digitalne promocije.
O seminaru
Seminar će vam pomoći da sprovedete digitalnu kampanju u vašoj obrazovnoj ustanovi. Stećićete znanja i veštine kopivrajtinga i otkriti osnove SEO optimizacije. Generacije koje dolaze i njihovi roditelji su stalno na društvenim mrežama najbolji način da im se približite je da vaša obrazovna institucija postane aktivna na mreži, objavljuje postve o projektima i šeruje informacie budućim korisnicima.
Teme seminara
Tema 1 - Osnove digitalnog marketinga
U prvoj temi saznaćete kako se marketing manjao od tradicionalnog do digitalnog, zašto je važno određenu obrazovnu instituciju promovisati online i na koji način. Naučićete kako da sprovedete onlajn istraživanje tržišta pomoću gugl ankete.
Tema 2 - Tržište, segmentacija tržišta i marketing plan
Ova tema vas vodi kroz strateški marketing i planiranje. Naučićete kako da tržište podelite na delove/segmente na osnovu pojedinih kriterijuma. Kroz praktičan zadatak formiraćete ček listu idealnog učenika i kreirati efektne propagandne apele.
Tema 3 - Kanali i sredstva digitalnog marketinga
U ovoj temi očekuju vas praktični sadržaji i uputstva kako da kreirate sajt u svrhu digitalne marketing kampanje. Naučićete osnove kopivrajtinga i seo optimizacije.
Tema 2 - Tržište, segmentacija tržišta i marketing plan
Ova tema vas vodi kroz strateški marketing i planiranje. Naučićete kako da tržište podelite na delove/segmente na osnovu pojedinih kriterijuma. Kroz praktičan zadatak formiraćete ček listu idealnog učenika i kreirati efektne propagandne apele.
Ishodi seminara
Po završetku seminara svaki učesnik seminara biće u stanju da:
- navede i objasni različite vrste digitalnog marketinga,
- objasni plaćeno reklamiranje u rezultatima pretraga na pretraživaču,
- formira anketna pitanja i anketu postavi na gugl disku,
- izvršie segmentaciju tržišta i utvrdi ciljnu grupu;
- kreira marketing plan,
- formira strategiju i vodi marketing kampanju u obrazovno vaspitnoj instituciji,
- razlikuje različite digitalne kanale koji se koriste u digitalnom marketingu,
- razlikuje različite društvene mreže, razume njihove specifičnosti ali i ograničenja u smislu oglašavanja i marketinga,
- kreira adekvatne sadržaje za internet promovisanje (škole, projekata i sl.),
- kreira sajt kao osnovno sredstvo digitalnog marketinga,
- koristi Copywriting marketinške alate i SEO.
Autori seminara
Nataša Jankuloski
Diplomorani ekonomista koji se aktivno bavi obrazovanjem od 2006. god. Nastavnica je stručnih predmeta u Tehničkoj školi u Knjaževcu. Ponosni član OKC tima dugi niz gdina. Autor i moderator tri OKC onlajn akreditovana seminara od strane Ministarstva prosvete. Aktivni karijerni praktičar i autor brojnih priručnika, članaka, blogova i nastavnih materijala. Nataša je radoholičar i večiti optimista koji u svakoj promeni vidi mogućnost.
Zlatica Gerov
Master inženjer mašinstva za upravljanje i primenjeno računarstvo. U obrazovanju je još od 1989. godine, kao nastavnika stručnih predmeta mašinske struke i informatičkih predmeta. Od 2013. godine radi u zvanju pedagoški savetnik, a član je OKC tima i radi na seminarime još od 2016. godine.
Danas ima tri akreditovana seminara od strane Ministarstva prosvete i sve ih realizuje pod okriljem OKC-a. Osim toga što je autor/moderator svojih seminara, radi i na instrukcionom dizajnu, superviziji, evaluaciji i praćenju toka rada drugih autora/moderatora.
Najčešća pitanja i odgovori o seminaru
Digitalni marketing pruža mogućnost praćenja i merenja efekata uspešnosti, preciznog definisanja ciljne grupe. Obuhvat digitalnog marketinga se meri milionima korisnika. Digitalni marketing daje mogućnost izbora različitih kanala za prenos poruka, ne zahteva velika ulaganja, moguća je direktna komunikacija sa publikom i dolaženje do korisnih informacija za unapređivanje poslovanja, što daje najveću prednost digitalnom marketingu.
Digitalni marketing je danas neizostavni deo svake strategije razvoja i za to su uvek potrebni ljudi spremni da uče, koji prate i razumeju trendove, inovacije i razvoj tehnologije. Osnovna znanja iz digitalnog marketinga su potrbna svakom ko želi da se razvija i napreduje u karijeri.


