Obrazovni svet kroz inovativne igre
Neakreditovan seminar
Broj bodova: 32
Trajanje: 4 sedmice
Cena: 2100 dinara
Seminar koji predstavlja jedan inovativan način nastave. Puno je načina uvođenja gejmifikacije u nastavi, ali ovo su jedinstvene metode razvijane godinama, koje su osvajale nagrade za najbolje obrazovne prakse.
Ne propustite!
- Nastavnicima u osnovnim i srednjim školama bez obzira na predmet koji peredaju
- Učiteljima
- Stručnim saradnicima
- Koordinatorima školskih timova za KViS i razvoj međupredmetnih kompetencija kao i:
- Svima koji nastavu posmatraju kao deo igre.
- Svima koji smatraju da je u učionici moguće učiti na zabavan način.
- Svima koji žele da razvijaju kompetencije kod učenika, ali i kod sebe.
Gradivo se od strane učenika često doživljava kao dosadno (Zašto ovo moramo da učimo?) i nepotrebno (Da li će mi ovo ikada trebati?). Sa druge strane i sami nastavnici odbijaju da promene svoj pristup časovima (Ova današnja deca ništa ne uče!).
Na ovaj način dobijamo začarani krug u kome su učenici nezadovoljni nastavom, a nastavnici nezadovoljni učenicima i njihovom pažnjom.
Efekti korišćenja igara u nastavi mogu stvoriti pozitivnu atmosferu u učionici i poslužiti kao dalja motivacija za rad i učenika i nastavnika.
Tokom seminara upoznaćemo vas sa brojnim primerima koje biste sa lakoćom mogli da uvrstite u svoj rad. Cilj nam je da sa ovog seminara izađete samostalno kreiranim aktivnostima koje odmah možete primeniti u učionici i koje će na zabavan način motivisati učenike, a ujedno biti u okviru nastavnog programa.
- Igre u nastavi, kompetencije i veštine 21. veka – pojasnićemo razliku između učenja kroz igru i gejmifikacije, upoznati se sa različitim listama veština 21. veka i uporediti ih sa međupredmetnim kompetencijama definisanih u našem obrazovanju.
- Hembizika – upoznaćemo se sa originalnom društvenom igrom Hembizika, načinima na koje se može koristiti u učionici i njenim prednostima i manama.
- Potraga za blagom – predstavićemo primere na koji se način potraga za blagom može koristiti u nastavi. Daćemo i savete za što uspešnije organizovanje, kao i ideja za vašu igru.
- Projektna nastava u tri koraka – objasnićemo razliku između projekta i projektne nastave, dati praktične savete kako organizovati uspešnu projektnu nastavu, i predstaviti nekoliko primera kako se društvene igre mogu iskoristiti u pokretanju projektne nastave.
Mladen Šljivović
Mladen Šljivović je nastavnik fizike u Gimnaziji u Zaječaru. Višestruko je nagrađivan za svoj rad u oblasti edukacije: STEM discovery week, Brisel (2020. i 2017), Magija je u rukama nastavnika, Beograd (2020.), STEMahead, Brisel (2018.), Takmičenja za najbolje primere prakse karijernog vođenja, Euroguidance Srbija (prva nagrada 2019., treća nagrada 2018.). Koautor je sadržaja za onlajn kurs STEM is everywhere.
Udruženje „Živojin Mišić“ ga je 2018. proglasilo za jednog od najboljih edukatora Srbije.
Autor je i dve knjige poezije.
Pitanja koja ste pitali i naši odgovori
Cilj ovog seminara je upravo da tokom rada na njemu kreirate nekoliko sopstvenih scenarija koji će biti odmah spremni za primenu u vašoj učionici. Potrudili smo se da svaki korak potkrepimo brojnim primerima dobre prakse, ali i greškama koje nastavnici prave. Tokom svake od tema predstavićemo vam po jednu aktivnost, a zajedno ćemo raditi na tome kako da ona pronađe primenu u vašoj učionici.
Apsolutno ne. Biće dovoljno da pratite ovaj seminar korak po korak sa svog računara i nećete imati nikakvih potreba za dodatnim instaliranjem programa ili kupovinom novog računara.
Još jednom ne. Čvrsto verujemo da se inspiracije za ideje nalaze svugde oko nas. Iskoristili smo neke od popularnijih društvenih igara kako bi dobili polazne ideja za svoje časove i na tome se sve završava. Igre su za nas početak, ali ne i sredstvo rada.