Moderacija, komunikacija i ocenjivanje na Mudl sistemu za učenje

Kataloški broj: 609
16 bodova
2 nedelje
3000 dinara

Napravili ste svoju onlajn školu/obuku i želite da je podignete na viši nivo. Hoćete da spretno vodite učesnike kroz proces učenja na Mudlu. Želeli biste da se komunikacija odvija neometano, da sprečite „teške sagovornike“ u nameri da ometaju diskusiju na forumu, da ocenite učesnike u svojoj onlajn školi što objektivnije… Sve ovo možete naučiti na ovom seminaru. 😊

Kome je seminar namenjen?

Zamisljeni_kamen_1.png

Seminar je namenjen svima koji su zainteresovani da proces onlajn učenja na sistemu za učenje Mudl bude kvalitetan, standardizovan i uspešan. Seminar je namenjen sledećim ciljnim grupama:

  • Nastavnici razredne i predmetne nastave u osnovnim i srednjim školama;
  • Nastavnici opšteobrazovnih i stručnih predmeta u srednjim školama;
  • Stručnim saradnicima i direktorima.

Benefiti za svaku ciljnu grupu ogledaju se u unapređivanju onlajn komunikacije, učenju o moderaciji onlajn škole/obuke i uspešnom ocenjivanju u onlajn priči (čak i kada ne vidite da li neko prepisuje 😊 ).

Potrebna predznanja za ovaj seminar

Za potrebe ovog seminara potrebno je da:

  • Poznajete osnove rada na računaru (Microsoft Office, rad sa direktorijumima, prečice na tastaturi itd.).
  • Poznajete i koristite makar jedan internet pregledač.
  • Poznajte i koristite servis elektronske pošte.

Sve što je potrebno da znate o radu na sistemu za učenje Mudl, naučićete na seminaru.

O seminaru

Moderacija, komunikacija i ocenjivanje na sistemu za učenje Mudl je seminar koji pruža učesnicima znanja i veštine potrebne za uspešnu realizaciju onlajn škole/obuke. Na seminaru se radi o osposobljavanju učesnika za moderaciju onlajn časova/obuka, komunikaciju sa učenicima na onlajn časovima i polaznicima obuka, kao i praćenje i ocenjivanje radova, aktivnosti i angažovanja učenika na onlajn časovima i polaznika na onlajn obuci. Na seminaru ćete naučiti:

  • Kako se odvija onlajn komunikacija uopšteno i kako se odvija na sistemu za učenje Mudl.
  • Kako se modiraju polaznici na sistemu za učenje Mudl.
  • Kako treba da pratite rad i postignuća polaznika na sistemu za učenje Mudl.
  • Kako treba da ocenjujete i dajete povratne informacija na sistemu za učenje Mudl.

Teme seminara

Tema 1 - Komunikacija i moderacija na onlajn platformi za učenje Mudl

Na samom početku prve teme obrađuju se različiti načini onlajn učenja. Učesnici će naučiti šta je zapravo moderacija onlajn seminara i koja je tazlika između vođenja i moderiranja seminara koji se odvijaju uživo i onlajn. Poseban aspekt biće posvećen imejl komunikaciji. U prvoj temi uči se o sinhrona i asinhrona komunikacija, a važna oblst u ovoj temi je i asertivna komunikacija. Na samom kraju ove teme, kao pedagošku vrednost, učesnici će dobiti predstavljene problemske situacije u onlajn školi/obuci. Postoji provera znanja u okviru ove teme u vidu zadataka.

Tema 2 - Ocenjivanje na onlajn platformi za učenje Mudl

Oblast za koju imaju običaj da kažu da je najteža u poslu nastavnika – ocenjivanje. Znate i sami da je ocenjivanje teže kada se radi onlajn, te iz tog razloga, ovu oblast obrađujemo u u celoj drugoj temi. Učesnici će učiti kako se ocenjuju aktivnosti na onlajn sistemu za učenje. To zahteva učenje koje se odnosi na podešavanje testa, zadatka, foruma, lekcije sa grananjem. U ovoj temi obrađuje se i važnost povratne informacije i mogućnost za doradu rada. Kako možete koristit dnevnik ocena na onlajn sistemu i kako se izvodi konačna ocena uspeha rada.

Ishodi seminara

Na kraju seminara bićete u stanju da:

  • Napravite razliku između različitih vrsta onlajn učenja.
  • Asertivno komunicirate sa polaznicima na onlajn časovima/obukama.
  • Pratite rad učesnika i moderirate forumske diskusije.
  • Ocenjujete rad i angažovanje polaznika na onlajn sistemu za učenje Mudl.
  • Date podsticajne povratne informacije o radu polaznika na sistemu za učenje Mudl.
  • Preuzimate i analizirate izveštaj o radu polaznika na sistemu za učenje Mudl.

Autori seminara

Nevena Nikolić

Nevena Nikolić Jorgovanović

Diplomirani pedagog.

Na početku karijere radila je u jednoj srednjoj školi u Boru. Nakon toga, u oktobru 2016. počinje da radi u Obrazovno kreativnom centru, u kojem radi do danas.

U OKC-u radi na različitim poslovima – administrativni poslovi, supervizija i moderacija seminara, instrukcioni dizajn, HR sektor, organizacija događaja, priprema i realizacija predavanja itd.

U proteklih pet godina, realizovala je dva akreditovana seminara: Kreiranje i moderacija obuka i Veb-alatima do interaktivne nastave. Od 2022. godina realzovaće sledeće akreditovane seminare:

  • Kreiranje onlajn škole na Mudl sistemu za učenje.
  • Moderacija, komunikacija i ocenjivanje na Mudl sistemu za učenje.
  • Veb-alatima do interaktivne nastave.
Znak pitanja

Najčešća pitanja i odgovori o seminaru

Očekujemo da nakon ovog seminara budete spremni da kvalitetno vodite proces onlajn učenja. Naučićete da da komunicirate sa jasnim pravilima sa polaznicima i da ih obejktivno ocenite uz kvalitetnu povratnu informaciju o njihovom radu. Kada su ta dva aspekta zadovoljenja, uz kvalitetnu moderaciju, eto i uspešnog vođenja onlajn škole/obuke. Naravno, rad sa ljudima je specifičan posao, a tek rad sa ljudima preko interneta zahteva da posedujete određene meke veštine koje će pomoću da taj rad bude uživanje za obe strane. Imajte u vidu da se te meke veštine uče tokom celog života, a da je ovaj seminar samo nadogradnja. 😊

Ovaj seminar možete pohađati uz kaficu na tremu ili terasi. Sa tehničke strane, potrebno je da znate osnove rada na računaru i koristite internet pregledač, kao i imejl servis. Sa strane mekih veština, potrebno je da ste bar jednom učinili dobro delo. 😊 Šala na stranu, ovaj seminar je upakovan tako da, sve ono što već znate, nadogradite i/ili posmatrate iz drugačijeg ugla i u drugačijog funkciji (onlajn učenje).

Moći ćete, ali imajte na umu da se razlikuje moderiranje učenika u školi i moderiranje starijih polaznika, npr. kolega. Učenje dece i učenje odraslih su dve različite stvari. Na ovom seminaru osvrnućemo se na obe grupacije i prikazati primere za komunikaciju sa obe grupacije.

Odluka o akreditaciji