10. dec. - 24. dec.
Приказано је свих 62 резултата
-
Blog kao osnovni digitalni alat zaposlenog u obrazovno-vaspitnim ustanovama
3.000 рсд -
Digitalne priče i bajke
3.000 рсд -
Digitalne tehnologije kao podrška dokumentovanju u vrtiću
3.000 рсд -
Digitalni marketing u obrazovno vaspitnoj ustanovi
3.000 рсд -
Digitalni ugledni čas
3.000 рсд -
Domaći zadatak u funkciji povećanja učeničkih postignuća
3.000 рсд -
Dvosmerna komunikacija zaposlenih u obrazovanju i roditelja
3.000 рсд -
E-portfolio kao instrument za predstavljanje postignuća zaposlenih u obrazovanju
3.000 рсд -
E-portfolio učenika i dece
3.000 рсд -
Eksperimenti u nastavi
3.000 рсд -
Elektronska pedagoška dokumentacija
3.000 рсд -
Escape Classroom – univerzalna nastavna metoda za podsticanje aktivnog učenja
3.000 рсд -
GeoGebra – geometrija i algebra u 2D i 3D
3.000 рсд -
GeoGebra – kreiranje sopstvenog udžbenika i učionice
3.000 рсд -
Građanskim vaspitanjem protiv opasnosti na internetu
3.000 рсд -
Grupni rad sa primenom veb-alata
3.000 рсд -
Humana škola – obrazovno-vaspitna ustanova kao životna zajednica
3.000 рсд -
Internet učionica
3.000 рсд -
Izrada animacija i kviza u Skreču
3.000 рсд -
Izrada animativne pozorišne predstave i igrice u Skreču
3.000 рсд -
Kako upotrebiti računar u organizaciji muzičko-scenskih događaja
3.000 рсд -
Književne radionice
3.000 рсд -
Kreiranje interaktivnih video-lekcija
3.000 рсд -
Kreiranje matematičkih zadataka po uzoru na PISA i TIMSS testiranje
3.000 рсд -
Mape uma u obrazovno-vaspitnom procesu
3.000 рсд -
Muzika uz pomoć računara
3.000 рсд -
Nastava u oblaku
3.000 рсд -
Nastavni materijal za učenike sa smetnjama u razvoju
3.000 рсд -
Obrazovni svet kroz inovativne igre
3.000 рсд -
Obrnuta učionica
3.000 рсд -
Ocenjivanje u funkciji razvoja i učenja
3.000 рсд -
Od problema do rešenja – pedagoška istraživanja kao izazov savremene obrazovne metodologije rada u ustanovama obrazovanja i vaspitanja
3.000 рсд -
Onlajn čas odeljenjskog starešine
3.000 рсд -
Organizacija i evaluacija rada obrazovno-vaspitnih ustanova
3.000 рсд -
Osnove dobre komunikacije – pozitivni efekti na učenike/decu i zaposlene u vaspitno-obrazovnim ustanovama
3.000 рсд -
Osnove rada na internetu i obrada teksta
3.000 рсд -
Osnove upravljanja obrazovno-vaspitnim ustanovama
3.000 рсд -
Osnove veb-dizajna – kreativni način za razvoj učenika
3.000 рсд -
Podrška učenicima sa eksternalizovanim problemima u školi i u domu učenika i njihovim roditeljima
3.000 рсд -
Podrška učenicima sa internalizovanim problemima u školi i u domu učenika i njihovim roditeljima
3.000 рсд -
Podučavanje kojim se podstiče razvoj kritičkog i kreativnog mišljenja
3.000 рсд -
Primena projektnog planiranja u predškolskoj ustanovi kroz elemente integrisanog učenja
3.000 рсд -
Priprema za čas zasnovana na ishodima
3.000 рсд -
Prirodni vrtić
3.000 рсд -
Projektna nastava kao metod podučavanja u savremenim uslovima obrazovanja i vaspitanja
3.000 рсд -
Računarske kalkulacije i slajd prezentacije
3.000 рсд -
Razvijanje preduzetničkog načina razmišljanja kroz formalno obrazovanje
3.000 рсд -
Razvijanje veština za karijerno vođenje kroz 21. vek
3.000 рсд -
Savladavanje mekih veština u relaciji nastavnik – učenik – roditelj unutar ustanova
3.000 рсд -
Savremeni pristupi nastavnom proučavanju proze
3.000 рсд -
Školski elektronski časopis u službi kreativnosti učenika
3.000 рсд -
U svetu finansija – metodičke osnove za uvođenje finansijskog obrazovanja i vaspitanja u programe nastave i učenja
3.000 рсд -
Upravljanje timovima
3.000 рсд -
Vannastavne aktivnosti u funkciji jačanja vaspitne uloge škole
3.000 рсд -
Veb-alatima do formativne ocene
3.000 рсд -
Veb-alatima do interaktivne nastave
3.000 рсд -
Video-lekcije – savremeno nastavno sredstvo
3.000 рсд -
Vodič kroz inkluzivno obrazovanje
3.000 рсд -
Vodič za čas odeljenjskog starešine
3.000 рсд -
Vodič za izradu testova znanja
3.000 рсд -
Vrednovanje rada učenika – put za razvoj i napredak
3.000 рсд